I valgkampens hete

strategisk kommunikasjon og politisk usikkerhet

Bernt Olav Aardal (Redaktør) ; Anne Krogstad (Redaktør) ; Hanne Marthe Narud (Redaktør)

Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Les mer
Vår pris: 559,-

(Innbundet) Fri frakt!
Leveringstid: Ikke i salg

  Kjøp NÅ - få 28 bonuskroner!

Om boka

Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Har register og litteraturliste.

Fakta