Makt og påvirkningskraft
hvordan få gjennomslag på jobb
Hva skal til for å få makt og påvirkningskraft på jobb? Vi deltar alle i «maktspillet», enten vi vil det eller ikke. Og noen
lykkes bedre enn andre.
Boken Makt og påvirkningskraft. Hvordan få gjennomslag på jobben forklarer hvordan man kan bygge opp makt og påvirkningskraft på jobb. Les mer
Boken Makt og påvirkningskraft. Hvordan få gjennomslag på jobben forklarer hvordan man kan bygge opp makt og påvirkningskraft på jobb. Les mer
- Vår pris
- 469,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager
Vår pris:
469,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager
Hva skal til for å få makt og påvirkningskraft på jobb? Vi deltar alle i «maktspillet», enten vi vil det eller ikke. Og noen
lykkes bedre enn andre.
Boken Makt og påvirkningskraft. Hvordan få gjennomslag på jobben forklarer hvordan man kan bygge opp makt og påvirkningskraft på jobb. Boken beskriver hva som gir makt og hva makten gjør med oss, og den gir deg en rekke ulike teknikker for å oppnå større påvirkningskraft. I boken beskrives også flere titalls eksperimenter som forfatteren selv har utført i samarbeid med sine studenter. Eksperimentene demonstrerer hva som skal til for å lykkes med å bygge makt og påvirkningskraft i praksis.
I denne boken gis ikke metoder for å føre andre bak lyset, men metoder for å kommunisere - verbalt og nonverbalt - på en slik måte at man får bedre muligheter til å få gjennomslag for det man ønsker.
Boken Makt og påvirkningskraft. Hvordan få gjennomslag på jobben forklarer hvordan man kan bygge opp makt og påvirkningskraft på jobb. Boken beskriver hva som gir makt og hva makten gjør med oss, og den gir deg en rekke ulike teknikker for å oppnå større påvirkningskraft. I boken beskrives også flere titalls eksperimenter som forfatteren selv har utført i samarbeid med sine studenter. Eksperimentene demonstrerer hva som skal til for å lykkes med å bygge makt og påvirkningskraft i praksis.
I denne boken gis ikke metoder for å føre andre bak lyset, men metoder for å kommunisere - verbalt og nonverbalt - på en slik måte at man får bedre muligheter til å få gjennomslag for det man ønsker.