Min side Kundeservice Bli medlem

Digital markedsføring og kommunikasjon

Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler – både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.

Les mer

509,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager

Logg inn for å se din bonus

Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler – både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.


Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.

Detaljer

Forlag
Cappelen Damm akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
260
ISBN
9788202700317
Utgave
2. utg.
Utgivelsesår
2021
Originaltittel
Digital markedsføring og kommunikasjon
Format
24 x 17 cm

Bla i boka

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Digital markedsføring og kommunikasjon:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Hår

Cecilie Krogh
Innbundet 
318,- 349,-
 

Årene

Annie Ernaux
Innbundet 
363,- 399,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv