Barnehagelæreres profesjonslæring
i barnehagens mulighetsrom
Boken bygger på tre doktorgradsavhandlinger som belyser utfordringer og mulighetsrom i barnehagelæreres profesjonslæring. Forfatterne belyser og drøfter barnehagelærerprofesjonens
kunnskapsgrunnlag, ledelse og samarbeid og det pedagogiske arbeidet med barna. Les mer
kunnskapsgrunnlag, ledelse og samarbeid og det pedagogiske arbeidet med barna. Les mer
339,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag
Logg inn for å se din bonus
Boken bygger på tre doktorgradsavhandlinger som belyser utfordringer og mulighetsrom i barnehagelæreres profesjonslæring. Forfatterne belyser og drøfter barnehagelærerprofesjonens
kunnskapsgrunnlag, ledelse og samarbeid og det pedagogiske arbeidet med barna.
Barnehagelæreres profesjonslæring retter seg mot ansatte i barnehagelærerutdanning, masterstudenter og barnehageforskere.
Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes og Elin Ødegård er førsteamanuensiser og har lang erfaring som førskolelærere og i førskolelærerutdanningen.
kunnskapsgrunnlag, ledelse og samarbeid og det pedagogiske arbeidet med barna.
Barnehagelæreres profesjonslæring retter seg mot ansatte i barnehagelærerutdanning, masterstudenter og barnehageforskere.
Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes og Elin Ødegård er førsteamanuensiser og har lang erfaring som førskolelærere og i førskolelærerutdanningen.
Detaljer
- Forlag
- Fagbokforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 182
- ISBN
- 9788245016925
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2015
- Originaltittel
- Barnehagelæreres profesjonslæring
- Format
- 24 x 17 cm