Min side Kundeservice Bli medlem

Å lykkes med media

en håndbok for deg som vil sette agenda

Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid.

Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Les mer

229,-
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp

Logg inn for å se din bonus

Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid.

Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette.

Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon ? så er dette boka for deg.

Mina Gerhardsen har bakgrunn fra journalistikk og politikk. Hun har jobbet som journalist, vært informasjonsrådgiver, er tidligere statssekretær ved Statsministerens kontor med ansvar for mediestrategi og har vært kommunikasjonsdirektør. Gerhardsen har også erfaring fra frivillig sektor, som leder og talsperson.

Detaljer

Forlag
Res publica
Språk
Bokmål
ISBN
9788282261272
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2019
Originaltittel
Å lykkes med media

Les utdrag

Åpne utdrag her

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Å lykkes med media:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv