Min side Kundeservice Bli medlem

Jeg vet på hvem jeg tror

en klassisk troslære

Boken går gjennom de sentrale punktene i den kristne tro, som forholdet mellom åpenbaringen og Bibelen, Bibelens inspirasjon og autoritet, om den treenige Gud, skapelse og syndefall, Jesus Kristus, veien til frelse, lov og evangelium, nådemidlene, misjonen og de siste ting. Les mer

163,-

179,- Spar: 16,-

Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Boken går gjennom de sentrale punktene i den kristne tro, som forholdet mellom åpenbaringen og Bibelen, Bibelens inspirasjon og autoritet, om den treenige Gud, skapelse og syndefall, Jesus Kristus, veien til frelse, lov og evangelium, nådemidlene, misjonen og de siste ting.

Medlemsvurdering:
Denne boka skreiv Wisløff fyrst til Sundagsskuleforbundet, men der vart ho (visstnok) avvist. Men seinare var det ein generalsekretær i NLM som fekk tilbodet om å gje ho ut. Og - smart som han var - forsikra han Wisløff om at boka skulle bli gjeve ut, jamvel før han hadde lese ho sjølv. Og dette er altså ein klassikar som er så sakleg, Skriftnær, velbalansert og velskrive at han ikkje har tapt seg noko særleg sjølv om det no byrjar å bli ein del år sidan han vart skrive. Wisløff byrjar med å skrive nokre ord om Openberringa, kvifor kristendomen er den rette religionen, før han går vidare til skaping, syndefall, frelse, lov og evangelium osb. Boka er skrive på "Bibelskulenivå", men vil vere til stort utbyte for alle kristne (eller for så vidt ikkje-kristne) som vil vite kva bibelsk, klassisk kristendom er. Den som vil trenge djupare inn i den systematiske teologien, bør nok moglegvis gå til Aksel Valen-Sendstad (eller evt. få tak i Wisløffs ypperlege dogmehistorieforelesingar.)

Timoteus

Se alle vurderinger

Detaljer

Forlag
Lunde
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
185
ISBN
9788252047424
Utgave
5. utg.
Utgivelsesår
2004
Format
21 x 14 cm

Medlemmers vurdering

T
Timoteus – 10.07.2007

– Denne boka skreiv Wisløff fyrst til Sundagsskuleforbundet, men der vart ho (visstnok) avvist. Men seinare var det ein generalsekretær i NLM som fekk tilbodet om å gje ho ut. Og - smart som han var - forsikra han Wisløff om at boka skulle bli gjeve ut, jamvel før han hadde lese ho sjølv. Og dette er altså ein klassikar som er så sakleg, Skriftnær, velbalansert og velskrive at han ikkje har tapt seg noko særleg sjølv om det no byrjar å bli ein del år sidan han vart skrive. Wisløff byrjar med å skrive nokre ord om Openberringa, kvifor kristendomen er den rette religionen, før han går vidare til skaping, syndefall, frelse, lov og evangelium osb. Boka er skrive på "Bibelskulenivå", men vil vere til stort utbyte for alle kristne (eller for så vidt ikkje-kristne) som vil vite kva bibelsk, klassisk kristendom er. Den som vil trenge djupare inn i den systematiske teologien, bør nok moglegvis gå til Aksel Valen-Sendstad (eller evt. få tak i Wisløffs ypperlege dogmehistorieforelesingar.)

k
kingvald – 07.03.2006

– Denne boka gjennomgår mange ulike lærespørsmål ved den lutherske læra. Forfattaren hadde og store kunnskapar innanfor kyrkjehistorie og konfesjonskunnskap, noko ein kan sjå igjen på at han ved omtalen av nattverden viser til dei kyrkjehistoriske forskjellane mellom Calvin, Luther og Zwingli. Boka er rekna som ei truslære for Ola Nordmann, og ikkje berre for lærde teologar. Dette gjer at den kan vera nyttig for dei fleste som ynksjer å grava litt djupare i kva tradisjonell norsk kristendom har lært etter reformasjonen. Språket er lett, og ber ikkje preg av at det er nokre tiår sidan den vart skriven.
Oppmodar dykk til å lesa denne boka!

E
Eniel – 08.11.2005

– Denne boka er for en klassiker å regne, da den har blitt lest i mange år til oppbyggelse og undervisning. Forfatteren gjør, med Bibelen som grunnlag, kort og konsist rede for de mange emner som kommer med kristen tro, for eksempel treenighetslæren, retferdiggjørelsen, nattverden, dåpen og så videre. Hva lærer Bibelen om disse temaer? Dette gir forfatteren et godt svar på i boken. Wisløff var en lærd mann, og visste å tale klart. Han har god oversikt over de hva forskjellige kirkesamfunn lærer, og sammenligner ofte forskjellige syn på sakene. Alt blir prøvd på hva Skriften virkelig sier om temaet, og boken er sånn sett svært pålitelig og troverdig.

C
CommodoreA – 07.06.2005

– Denne boka handler om dogmene, trossetningene i den kristne tro. Den er skrevet mer for den vanlige leser enn for teologer, og vil passe for alle som er interessert i å lære mer om den kristne tro. Utgangspunktet for boka er et evangelisk-luthersk standpunkt. Den er lettleselig, og systematisk bygd opp. Jeg vil anbefale denne boken som et første møte med dogmatikken (troslæren). Det finnes flere norske bøker som tar opp spørsmålene grundig, men få som er så lettfattelige. Selv om boken er gammel, er spørsmålene relevante for kristne til alle tider. Og man vil ha stort utbytte av boka selv om man ikke nødvendigvis er enig med forfatteren i alle standpunktene. Den er i alle tilfeller klargjørende. En god bok!

Oppdag mer

Bøker som ligner på Jeg vet på hvem jeg tror:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Bibelen

Enok Kråkenes
Innbundet 
618,- 679,-
 

Innsikt

Enok Kråkenes
Innbundet 
272,- 299,-
 

Bibelen

Kjell Arild Pollestad
Innbundet 
655,- 749,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv