En mer synlig kirke
om kommunikasjon og markedsføring
Dette er en lettlest innføring i kommunikasjonsarbeid gjennom aviser, radio, fjernsyn, nettaviser og sosiale medier. Boka
vil gi deg svar på spørsmål som: Hvordan formulere et budskap? Hvordan komme på talefot med journalister og redaksjoner? Hvordan bruke sosiale medier og unngå fallgruvene? Hvordan planlegge kommunikasjonsarbeidet?
En mer synlig kirke handler om hvorfor og hvordan enkeltpersoner, menigheter og kirker kan bli synlige og aktive i det offentlige rom gjennom ulike mediekanaler. Les mer
En mer synlig kirke handler om hvorfor og hvordan enkeltpersoner, menigheter og kirker kan bli synlige og aktive i det offentlige rom gjennom ulike mediekanaler. Les mer
- Vår pris
- 374,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Vår pris:
374,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Dette er en lettlest innføring i kommunikasjonsarbeid gjennom aviser, radio, fjernsyn, nettaviser og sosiale medier. Boka
vil gi deg svar på spørsmål som: Hvordan formulere et budskap? Hvordan komme på talefot med journalister og redaksjoner? Hvordan
bruke sosiale medier og unngå fallgruvene? Hvordan planlegge kommunikasjonsarbeidet?
En mer synlig kirke handler om hvorfor og hvordan enkeltpersoner, menigheter og kirker kan bli synlige og aktive i det offentlige rom gjennom ulike mediekanaler. Boka er spesielt skrevet for trosopplærere, kateketer, diakoner, prester, kirkeverger og frivillige medarbeider i menighetene. Men innholdet er samtidig relevant for enhver profesjon eller person som er opptatt å bli mer synlig og aktiv i det offentlige rom. Ikke minst vil ledere i ulike posisjoner ha utbytte av å lese boka.
En mer synlig kirke handler om hvorfor og hvordan enkeltpersoner, menigheter og kirker kan bli synlige og aktive i det offentlige rom gjennom ulike mediekanaler. Boka er spesielt skrevet for trosopplærere, kateketer, diakoner, prester, kirkeverger og frivillige medarbeider i menighetene. Men innholdet er samtidig relevant for enhver profesjon eller person som er opptatt å bli mer synlig og aktiv i det offentlige rom. Ikke minst vil ledere i ulike posisjoner ha utbytte av å lese boka.