Praksisboka for lærerutdanningen
Boka belyser kompetanseområder og kriterier for praksisopplæringen ut fra i intensjonen om en praksisnær og integrert lærerutdanning.
Formålet med boka er å gi et godt og forskningsbasert grunnlag for lærerstudenter for analyse og refleksjon i praksis, og for kommunikasjon mellom praksisfeltet og utdanningen.
Les mer
445,-
Paperback
Utsolgt
Boka belyser kompetanseområder og kriterier for praksisopplæringen ut fra i intensjonen om en praksisnær og integrert lærerutdanning.
Formålet med boka er å gi et godt og forskningsbasert grunnlag for lærerstudenter for analyse og refleksjon i praksis, og for kommunikasjon mellom praksisfeltet og utdanningen.
Forfatterne har også fokus på skolenes muligheter og utfordringer i tilknytning til praksisopplæringen.
Målgruppen er studenter, forskere, praksislærere og andre som arbeider med alle typer lærerutdanning.
Formålet med boka er å gi et godt og forskningsbasert grunnlag for lærerstudenter for analyse og refleksjon i praksis, og for kommunikasjon mellom praksisfeltet og utdanningen.
Forfatterne har også fokus på skolenes muligheter og utfordringer i tilknytning til praksisopplæringen.
Målgruppen er studenter, forskere, praksislærere og andre som arbeider med alle typer lærerutdanning.
Detaljer
- Forlag
- Gyldendal akademisk
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 167
- ISBN
- 9788205481039
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2015
- Format
- 24 x 17 cm