Min side Kundeservice Bli medlem

Interessentperspektiv på krisekommunikasjon

En organisasjons interessenter er kort forklart alle den har mål eller konsekvenser for - og omvendt. Denne boka handler om krisesituasjoner og har som utgangspunkt at krisehåndtering krever god kommunikasjon med alle de som krisen påvirker - interessentene - både før, under og etter en krise. Les mer

349,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

En organisasjons interessenter er kort forklart alle den har mål eller konsekvenser for - og omvendt. Denne boka handler om krisesituasjoner og har som utgangspunkt at krisehåndtering krever god kommunikasjon med alle de som krisen påvirker - interessentene - både før, under og etter en krise. En krise kommer som regel uventet, men det er likevel mulig å bli «kriseberedt», det finnes alltid noe som kan forutsees og planlegges for. Med utgangspunkt i en oversikt over «mulige kriser» er det for eksempel mulig å tenke seg hvilke behov for kommunikasjon som vil oppstå, mulige konflikter osv. Denne boka presenterer en oppdatert, forskningsbasert introduksjon til dette flerfaglige feltet og tilbyr konkrete modeller og metoder for effektiv interessentbasert krisekommunikasjon.

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
170
ISBN
9788215028057
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2019
Originaltittel
Interessentperspektiv på krisekommunikasjon
Format
23 x 15 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Interessentperspektiv på krisekommunikasjon:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv