Knallhelg: -25 % med kode BADE25
Min side Kundeservice Bli medlem

Branded Interactions

Marketing Through Design in the Digital Age

«'Amasses a wealth of information and expertise to offer a working framework for any project' - New Design»

This illustrated, extensively updated guide focuses on branded interaction design (BIxD), the brand-oriented design of interactive applications. Les mer

798,-
Innbundet
Sendes innen 7 virkedager

Logg inn for å se din bonus

This illustrated, extensively updated guide focuses on branded interaction design (BIxD), the brand-oriented design of interactive applications.

Detaljer

Forlag
Thames & Hudson Ltd
Innbinding
Innbundet
Språk
Engelsk
Sider
352
ISBN
9780500023709
Utgave
2. utg.
Utgivelsesår
2020
Format
27 x 20 cm

Om forfatteren

Marco Spies and Katja Wenger are partners at think moto, a Berlin-based design consultancy, and co-founders of two highly successful tech start-ups.

Anmeldelser

«'Amasses a wealth of information and expertise to offer a working framework for any project' - New Design»

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Branded Interactions:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv