Moods of Norway
hvordan gjøre bestemor stolt : om gründerskap, kreativitet og annet fanteri
De startet med tomme hender, en nachspiel-idé og et verdenskart med påskriften «Is this it?». Siden kompisene bak Moods of Norway i 2003 kastet seg inn i den norske motebransjen med blomstrete cocktaildresser, rosa traktorer og hjemmelagde vafler, har de solgt klær for over én milliard kroner og vokst til å bli en bedrift med flere hundre ansatte. Les mer
454,-
499,- Spar: 45,-
Innbundet
Utsolgt
De startet med tomme hender, en nachspiel-idé og et verdenskart med påskriften «Is this it?». Siden kompisene bak Moods of Norway i 2003 kastet seg inn i den norske motebransjen med blomstrete cocktaildresser, rosa traktorer og hjemmelagde vafler, har de solgt klær for over én milliard kroner og vokst til å bli en bedrift med flere hundre ansatte.
Hvordan klarer de selvlærte designerne i merket fra vesle Stryn i Sogn og Fjordane å kle opp internasjonale stjerner og drive butikk i verdensmetropolene Los Angeles og New York? Gjennom tekst og bilder får du i denne boken de ufortalte historiene om - og hemmelighetene bak - en av Norges største mote- og gründersuksesser. Med andre ord: oppskriften på hvordan du gjør bestemor stolt.
Boken er ført i pennen av Randi Fuglehaug.
Hvordan klarer de selvlærte designerne i merket fra vesle Stryn i Sogn og Fjordane å kle opp internasjonale stjerner og drive butikk i verdensmetropolene Los Angeles og New York? Gjennom tekst og bilder får du i denne boken de ufortalte historiene om - og hemmelighetene bak - en av Norges største mote- og gründersuksesser. Med andre ord: oppskriften på hvordan du gjør bestemor stolt.
Boken er ført i pennen av Randi Fuglehaug.
Detaljer
- Forlag
- Cappelen Damm
- Innbinding
- Innbundet
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 228
- ISBN
- 9788202425784
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2013
- Format
- 29 x 22 cm