Min side Kundeservice Bli medlem

Fra idé til suksess

om å samskape verdifulle eventer

Hvordan skapes suksessfulle eventer? Med utgangspunkt i nyere markedsføringsperspektiver, viser denne boken hvordan verdiskapningen skjer i samhandling mellom kunde, interessenter og selve eventet. Vi må først forstå betydningen av hva som skaper verdier for kundene og deretter tilrettelegge for at ulike målgrupper får dekket sine behov gjennom å delta i å skape verdier. Les mer

469,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager

Logg inn for å se din bonus

Hvordan skapes suksessfulle eventer? Med utgangspunkt i nyere markedsføringsperspektiver, viser denne boken hvordan verdiskapningen skjer i samhandling mellom kunde, interessenter og selve eventet. Vi må først forstå betydningen av hva som skaper verdier for kundene og deretter tilrettelegge for at ulike målgrupper får dekket sine behov gjennom å delta i å skape verdier. Det å lede et event er en mangesidig prosess som blant annet innebærer å arrangere og organisere gode møteplasser for underholdning, samt skape attraktive begivenheter. Eventer varierer i innhold, tid og sted, og kan omfatte alt fra møter, sammenkomster, utstillinger, show, festivaler, underholdning, innsamlingsaksjoner, samfunnsbaserte og kommersielle eventer, sport og fritidsbaserte eventer, sosiale sammenkomster, insentiver og markedsføringsarrangementer. Denne boken fokuserer på årlige sted- og tidsfaste eventer som organiseres som en bedrift eller stiftelse.

Boken Fra idé til suksess fokuserer på verdiskapning i et samhandlingsperspektiv som skjer i relasjoner med andre mennesker og private og offentlige organisasjoner. Dersom et event opplever suksess i form av omsetning og oppmerksomhet, vil det få betydning også for menneskene og bedriftene i direkte kontakt med- og rundt eventet. Suksessfulle eventer vil dermed også bidra til positiv aktivitet, samhold og læring i et gitt geografisk område.

Boken er nyttig lesning for alle som arbeider innen tjeneste- og opplevelsesbransjene, men spesielt for ledere og ansatte som ønsker å skape verdier sammen med kundene. Videre vil den egne seg for akademikere og studenter på ulike nivå, da den både fungerer som et praktisk verktøy og viser til nye og viktige teoretiske perspektiver fra tjeneste- og opplevelseslitteraturen.

Detaljer

Forlag
Cappelen Damm akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
234
ISBN
9788202454722
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2016
Format
24 x 17 cm

Bla i boka

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Fra idé til suksess:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Varsling

Målfrid J. Frahm Jensen
Paperback 
439,-
 

Hamlet

William Shakespeare
Paperback 
199,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv