Min side Kundeservice Bli medlem

Pris

en håndbok i prisbeslutninger

Blant de vanskeligste oppgavene en bedrift har, er prising av produktene. Priser man for lavt, risikerer man at kostnadene ikke dekkes eller at det ikke skapes profitt. Priser man for høyt, risikerer man å miste potensielle kunder. Les mer

439,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager

Logg inn for å se din bonus

Blant de vanskeligste oppgavene en bedrift har, er prising av produktene. Priser man for lavt, risikerer man at kostnadene ikke dekkes eller at det ikke skapes profitt. Priser man for høyt, risikerer man å miste potensielle kunder.

Prisstrategi er det området hvor ledere føler størst press for å lykkes, men har minst kompetanse og evne til å treffe gode, langsiktige valg. Bedriftsledere kan lite om prisstrategi og prioriterer ofte å bruke ressursene på design, merkevarebygging, strategiplaner og produktutvikling framfor kunnskap om pris. Boka Pris - En håndbok i prisbeslutninger presenterer et grunnleggende verktøy for prisstrategi for bedrifter og gründere til bruk i alle faser.

Detaljer

Forlag
Cappelen Damm akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
270
ISBN
9788202658328
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2021
Format
21 x 15 cm

Bla i boka

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Pris:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Tyll

Daniel Kehlmann
Innbundet 
363,- 399,-
 

I går

Agota Kristof
Innbundet 
363,- 399,-
429 Too many requests

Error 429 Too many requests

Too many requests

Guru Meditation:

XID: 27694751


Varnish cache server

429 Too many requests

Error 429 Too many requests

Too many requests

Guru Meditation:

XID: 27694752


Varnish cache server

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv