Min side Kundeservice Bli medlem

Leiing av endringsarbeid i skulen

Forfattaren skriv med utgangspunkt i forskingsbasert kunnskap om endringsprosessar i skulen. Ho drøftar sentrale aspekt ved endringsprosessen som leiing, samarbeid og rolla til skuleeigar i lys av teori og forskning.

Vidare viser ho korleis ein kan omsetje kunnskap om endringsarbeid til praktisk handling som kan endre eller vidareutvikle praksis. 

Les mer

435,-
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp

Logg inn for å se din bonus

Forfattaren skriv med utgangspunkt i forskingsbasert kunnskap om endringsprosessar i skulen. Ho drøftar sentrale aspekt ved endringsprosessen som leiing, samarbeid og rolla til skuleeigar i lys av teori og forskning.

Vidare viser ho korleis ein kan omsetje kunnskap om endringsarbeid til praktisk handling som kan endre eller vidareutvikle praksis. 

Dei fleste endringsarbeid gir få eller ingen resultat fordi ein ikkje arbeider nok med implementeringsprosessen når forskingsbaserte tiltak vert sette i gang. Når til dømes eit program mot mobbing ikkje gir noko godt resultat ved ein skule, er programmet sjeldan problemet. Manglande resultat har årsak i at programmet ikkje er implementert godt nok til å gi resultat. Uansett kva type endringsarbeid ein skal i gang med, krev det god implementering.

Boka er viktig for alle som ynskjer forskingsbasert kunnskap om endringsprosessar og korleis slik kunnskap kan omsetjast til praksis. Såleis er boka relevant både for tilsette i skulen, studentar på master eller vidareutdanning og forskarar.

Detaljer

Forlag
Gyldendal akademisk
Språk
Nynorsk
ISBN
9788205456389
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2013
Originaltittel
Leiing av endringsarbeid i skulen

Les utdrag

Åpne utdrag her

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Leiing av endringsarbeid i skulen:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv