Synlig læring
«[...] Kvart område er avslutta med ei oppsummering, konkluderande kommentar, som minner om hovudpunkta i det området teksten har gått gjennom. Det å sette inn termometer er ein visuell måte der lesaren får lett tilgjengeleg info om kva som kom fram i studiane. Les ein i tillegg teksten som følgjer termometeret, er ein godt oppdatert på dette vesle området. Boka kan gjerne lesast slik, der ein tar for seg eit område om gangen, og ventar litt før ein treng oppdatering på neste område.»
Kirsten Flaten, Utdanningsnytt.no
Logg inn for å se din bonus
John Hattie er professer og direktør ved Melbourne Education Research Institute på universitetet i Melbourne, Australia, og er æresprofessor ved universitetet i Auckland, New Zealand. Han er forfatter av boken Synlig læring og medforfatter av Intelligence and Intelligence Testing, begge publisert av Routledge forlag.
Norsk forord ved Thomas Nordahl.
Detaljer
- Forlag
- Cappelen Damm akademisk
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 553
- ISBN
- 9788202415174
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2013
- Originaltittel
- Visible learning : synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement
- Format
- 24 x 17 cm
- Serie
-
Synlig læring
Bla i boka
Anmeldelser
«[...] Kvart område er avslutta med ei oppsummering, konkluderande kommentar, som minner om hovudpunkta i det området teksten har gått gjennom. Det å sette inn termometer er ein visuell måte der lesaren får lett tilgjengeleg info om kva som kom fram i studiane. Les ein i tillegg teksten som følgjer termometeret, er ein godt oppdatert på dette vesle området. Boka kan gjerne lesast slik, der ein tar for seg eit område om gangen, og ventar litt før ein treng oppdatering på neste område.»
Kirsten Flaten, Utdanningsnytt.no