I valgkampens hete
strategisk kommunikasjon og politisk usikkerhet
Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Les mer
559,-
Innbundet
Utsolgt
Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Har register og litteraturliste.
Detaljer
- Forlag
- Universitetsforlaget
- Innbinding
- Innbundet
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 431
- ISBN
- 9788215006291
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2004
- Format
- 18 x 25 cm