I valgkampens hete
strategisk kommunikasjon og politisk usikkerhet
Bernt Olav Aardal (Redaktør) ; Anne Krogstad (Redaktør) ; Hanne Marthe Narud (Redaktør)
Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser
blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Les mer
- Vår pris
- 559,-
(Innbundet)
Fri frakt!
Leveringstid:
Ikke i salg
Innbundet
Innbundet
Vår pris:
559,-
(Innbundet)
Fri frakt!
Leveringstid:
Ikke i salg
Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser
blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden.
Har register og litteraturliste.
- FAKTA
-
Utgitt:
2004
Forlag: Universitetsforlaget
Innbinding: Innbundet
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 431
ISBN: 9788215006291
Utgave: 1. utg.
Format: 18 x 25 cm
- KATEGORIER:
- VURDERING
-
Gi vurdering
Les vurderinger