Min side Kundeservice Bli medlem

I valgkampens hete

strategisk kommunikasjon og politisk usikkerhet

Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Les mer

559,-
Innbundet
Utsolgt
Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Har register og litteraturliste.

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Innbundet
Språk
Norsk Bokmål
Sider
431
ISBN
9788215006291
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2004
Format
18 x 25 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på I valgkampens hete:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Spor

Tormod Granheim
Innbundet 
318,- 349,-
 

Feit

Kristian Fjellanger
Innbundet 
90,- 99,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv