En innføring i PR
teori, prosess og praksis
Peggy Simcic Brønn ; Øystein Bonvik ; Tor Bang
En innføring i PR dekker dagsaktuell forskning, teori og praksis på fagområdet Public Relations, og er spekket med moderne
norske eksempler og problemstillinger som gjør faget håndgripelig og relevant for både studenter og yrkesutøvere. Les mer
- Vår pris
- 699,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Vår pris:
699,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
En innføring i PR dekker dagsaktuell forskning, teori og praksis på fagområdet Public Relations, og er spekket med moderne
norske eksempler og problemstillinger som gjør faget håndgripelig og relevant for både studenter og yrkesutøvere. Leserne
vil blant annet bli introdusert for - definisjonene og det teoretiske grunnlaget - fagets historie, i Norge og internasjonalt
- PR-prosessen, inkludert analyse, strategi, teori og evaluering - utøvelsen innenfor næringsliv, organisasjoner og offentlig
sektor - målgruppe- og situasjonsbestemt PR, inkludert medarbeiderrelasjoner og markedskommunikasjon En innføring i PR er
en grunnbok for høyskole- og universitetsnivå, og er ment å gi studenter en akademisk og praktisk introduksjon til fagets
viktigste prinsipper. Peggy Simcic Brønn er professor ved Handelshøyskolen BI og har lang erfaring fra forskning og undervisning
i PR og virksomhetskommunikasjon. Øystein Bonvik er en av Norges mest profilerte kommunikasjonsrådgivere, foredragsholder
og skribent. Han driver sitt eget konsulentselskap og har skrevet flere fagbøker om kommunikasjon og ledelse. Tor Bang er
førsteamanuensis ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI. Han har skrevet flere lærebøker på medie-
og kommunikasjonsfeltet.