Eventledelse og sponsing
helse i hver krone
Boken viser hvordan eventer og aktivering av sponsorater kan brukes strategisk i den interne og den eksterne merkebyggingsprosessen.
Forfatteren forklarer hvordan eventer kan brukes strategisk i samfunnet og spesielt i organisasjoner som et viktig opplevelses- og påvirkningsverktøy. Les mer
- Vår pris
- 639,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Vår pris:
639,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Boken viser hvordan eventer og aktivering av sponsorater kan brukes strategisk i den interne og den eksterne merkebyggingsprosessen.
Forfatteren forklarer hvordan eventer kan brukes strategisk i samfunnet og spesielt i organisasjoner som et viktig opplevelses-
og påvirkningsverktøy. Interne eventer kan bidra til å styrke organisasjonskulturen, de ansattes motivasjon og deres mentale
og fysiske helse samt redusere sykefravær. Eventledelse og sponsing helse i hver krone er skrevet for studenter som tar
en bachelor- eller mastergrad i markedsføring, merkebygging, HR eller eventledelse. Den passer også godt for studenter i Sports
Management og reiselivsfag. Boken er i tillegg svært aktuell for eventbyråene samt for ledere og mellomledere i næringslivet
som jobber med HR, markedsføring og merkebygging. Rune Bjerke er førsteamanuensis og emneansvarlig for kurset Eventledelse
og Sponsing ved Høyskolen Kristiania, der han har utviklet og leder eventene 68°nord og HOME. Bjerke har også emneansvaret
for Arrangementsledelse ved Høgskolen i Sørøst-Norge.