Meny

PR og strategisk kommunikasjon

teorier og fagidentitet

Alle virksomheter må forholde seg til og kommunisere med omverdenen på en eller annen måte. Slik praksis kalles gjerne PR eller strategisk kommunikasjon. Denne boka gjør opp bo for kunnskapen vi har på dette feltet, da med særlig vekt på PR-forskningen. Les mer
Vår pris
359,-

(Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 1 virkedag

Vår pris: 359,-

(Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 1 virkedag

Om boka

Alle virksomheter må forholde seg til og kommunisere med omverdenen på en eller annen måte. Slik praksis kalles gjerne PR eller strategisk kommunikasjon. Denne boka gjør opp bo for kunnskapen vi har på dette feltet, da med særlig vekt på PR-forskningen.
Hvordan bør kommunikasjonsvirksomheten organiseres? Hva slags retoriske valg kan virksomheter foreta i for eksempel krisesituasjoner? Er PR og strategisk kommunikasjon med på å styrke offentligheten? Slik spørsmål er reist i litteraturen, og boka gir en innføring for dem som ikke kjenner praksisen og de akademiske teoriene. Hovedmålet er likevel å evaluere det teoretiske feltet og gi et innlegg i en debatt om faglig identitet og hvordan PR og strategisk kommunikasjon bør studeres.

Fakta