Meny
Good to great - Jim Collins

Good to great

hvorfor noen virksomheter blir fremragende og andre ikke

; Henning Kolstad (Oversetter)

«Denne velskrevne boken, basert på et omhyggelig forskningsarbeid, motbeviser de fleste moderne forestillinger om lederskap-fra dyrkingen av den overmenneskelige toppsjefen via IT-kulturen til oppkjøps- og fusjonshungeren. Les mer
Vår pris
479,-

(Innbundet) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 1 virkedag

Innbundet
Legg i
Innbundet
Legg i
Vår pris: 479,-

(Innbundet) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 1 virkedag

Boken beskriver og drøfter hvilken faktor som kjennetegner bedrifter som over lengre tid oppnår klart bedre resultater enn de andre bedriftene i samme bransje og med samme forutsetninger. Innholdet i boken baserer seg på 5-årig forskningsprosjekt med over 20 forskere. Har stikkordregister. © FS Informasjonstjenester

Utgitt:2002
Forlag:Universitetsforlaget
Sider:302
Språk:Bokmål
Innbundet
ISBN:8215001947
Utgave:1

FAKTA
Utgitt:
Forlag: Universitetsforlaget
Innbinding: Innbundet
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 302
ISBN: 9788215001944
Utgave: 1. utg.
Orig.tittel: Good to great : why some companies make the leap and others don't
Format: 23 x 16 cm
KATEGORIER:

Bla i alle kategorier

VURDERING
Gi vurdering
Les vurderinger