Good to great
hvorfor noen virksomheter blir fremragende og andre ikke
Jim Collins ; Henning Kolstad (Oversetter)
«Denne velskrevne boken, basert på et omhyggelig forskningsarbeid, motbeviser de fleste moderne forestillinger om lederskap-fra
dyrkingen av den overmenneskelige toppsjefen via IT-kulturen til oppkjøps- og fusjonshungeren. Les mer
- Vår pris
- 479,-
(Innbundet)
Fri frakt!
Leveringstid:
Sendes innen 1 virkedag
Innbundet
Legg i
Innbundet
Legg i
Vår pris:
479,-
(Innbundet)
Fri frakt!
Leveringstid:
Sendes innen 1 virkedag
Boken beskriver og drøfter hvilken faktor som kjennetegner bedrifter som over lengre tid oppnår klart bedre resultater enn
de andre bedriftene i samme bransje og med samme forutsetninger. Innholdet i boken baserer seg på 5-årig forskningsprosjekt
med over 20 forskere. Har stikkordregister. © FS Informasjonstjenester
Utgitt:2002
Forlag:Universitetsforlaget
Sider:302
Språk:Bokmål
Innbundet
ISBN:8215001947
Utgave:1
Utgitt:2002
Forlag:Universitetsforlaget
Sider:302
Språk:Bokmål
Innbundet
ISBN:8215001947
Utgave:1
- FAKTA
-
Utgitt:
2002
Forlag: Universitetsforlaget
Innbinding: Innbundet
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 302
ISBN: 9788215001944
Utgave: 1. utg.
Orig.tittel: Good to great : why some companies make the leap and others don't
Format: 23 x 16 cm
- KATEGORIER:
- VURDERING
-
Gi vurdering
Les vurderinger