Min side Kundeservice Bli medlem

Kvalitetsledelse i prosjekter

en erfaringsbasert tilnærming

God kvalitetsledelse innebærer å jobbe systematisk med kvalitet i alle faser og aspekter av et prosjekt. I denne prosessen er det viktig at kundens krav og forventninger til kvalitet er tydelige, og at det er et balansert forhold mellom kvaliteten og nytteverdien av produktet eller tjenesten som leveres. Les mer

619,-
Paperback
Sendes innen 3 - 10 dager

Logg inn for å se din bonus

God kvalitetsledelse innebærer å jobbe systematisk med kvalitet i alle faser og aspekter av et prosjekt. I denne prosessen er det viktig at kundens krav og forventninger til kvalitet er tydelige, og at det er et balansert forhold mellom kvaliteten og nytteverdien av produktet eller tjenesten som leveres. Dette perspektivet har tilsynelatende fått mindre oppmerksomhet enn styring og kontroll av timer og fremdrift, men er like grunnleggende og avgjørende for et vellykket prosjekt.
Denne boka tar for seg ulike prinsipper for kvalitetsarbeid i prosjekter, og sentrale tema er produkt-/tjenestekvalitet, leveransekvalitet, gjennomføringskvalitet, kvalitet i prosessene og kvalitet på effekter.

Detaljer

Forlag
Akademika
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
274
ISBN
9788232100859
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2013
Format
24 x 17 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Kvalitetsledelse i prosjekter:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Risiko

Ingvild Laila Vatnelid
Paperback 
369,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv