Kvalitetsledelse i prosjekter
en erfaringsbasert tilnærming
God kvalitetsledelse innebærer å jobbe systematisk med kvalitet i alle faser og aspekter av et prosjekt. I denne prosessen
er det viktig at kundens krav og forventninger til kvalitet er tydelige, og at det er et balansert forhold mellom kvaliteten og nytteverdien av produktet eller tjenesten som leveres. Les mer
- Vår pris
- 509,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Paperback
Legg i
Paperback
Legg i
Vår pris:
509,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
God kvalitetsledelse innebærer å jobbe systematisk med kvalitet i alle faser og aspekter av et prosjekt. I denne prosessen
er det viktig at kundens krav og forventninger til kvalitet er tydelige, og at det er et balansert forhold mellom kvaliteten
og nytteverdien av produktet eller tjenesten som leveres. Dette perspektivet har tilsynelatende fått mindre oppmerksomhet
enn styring og kontroll av timer og fremdrift, men er like grunnleggende og avgjørende for et vellykket prosjekt. Denne boka
tar for seg ulike prinsipper for kvalitetsarbeid i prosjekter, og sentrale tema er produkt-/tjenestekvalitet, leveransekvalitet,
gjennomføringskvalitet, kvalitet i prosessene og kvalitet på effekter.