Min side Kundeservice Bli medlem

Tipping Point

An introduction to the Tipping Point theory--first presented in a series of articles in "The New Yorker"--explains how minor changes in ideas and products can increase their popularity and how small adjustments... Les mer

501,-
Innbundet
Usikker levering*
*Vi bestiller varen fra forlag i utlandet. Dersom varen finnes, sender vi den så snart vi får den til lager

Logg inn for å se din bonus

An introduction to the Tipping Point theory--first presented in a series of articles in "The New Yorker"--explains how minor changes in ideas and products can increase their popularity and how small adjustments in one's immediate environment can alter group behavior

Detaljer

Forlag
Little, Brown and Company
Innbinding
Innbundet
Språk
Engelsk
ISBN
9780316316965
Utgivelsesår
2000
Format
21 x 15 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Tipping Point:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv