Min side Kundeservice Bli medlem

Bidrag innen kundeverdi og marked

festskrift til Øyvind Helgesen

Dette festskriftet er en hyllest til professor Øyvind Helgesen for hans bidrag til utvikling av høyere utdanning på Nordvestlandet og forskning innen kundelojalitet, kundeverdier og kundelønnsomhet. Helgesen oppnådde graden dr. Les mer

499,-
Paperback
Produseres på bestilling

Logg inn for å se din bonus

Dette festskriftet er en hyllest til professor Øyvind Helgesen for hans bidrag til utvikling av høyere utdanning på Nordvestlandet og forskning innen kundelojalitet, kundeverdier og kundelønnsomhet. Helgesen oppnådde graden dr.oecon. fra NHH i 1999 og ble i 2009 professor i markedsføring ved det som den gang var Høgskolen i Ålesund. I 2010 ble han også professor II i økonomisk styring ved NHH, en posisjon han hadde fram til 2018. Helgesen gikk over i en professor emeritus-stilling ved Institutt for internasjonal forretningsdrift, NTNU i Ålesund i 2018, en stilling han fremdeles har. Det som kjennetegner Helgesens akademiske bidrag, er særlig hans næringsrelevante forskning. Mange års erfaring fra næringslivet har imidlertid også hatt stor betydning for hans innsats som akademisk miljøbygger. I anledning Øyvind Helgesens 70 årsdag gir vi en oversikt over hans bidrag som «miljøbygger» og forsker, og mange av hans tidligere og nåværende kolleger har bidratt med vitenskapelige, fagfellevurderte artikler til hans ære. Tematisk gjenspeiler artiklene bredden i hans forskning som spenner fra økonomisk styring og kundeverdi til markedsføring.

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål Engelsk Flerspråklig Nynorsk
Sider
288
ISBN
9788215055602
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2022
Originaltittel
Bidrag innen kundeverdi og marked
Format
24 x 17 cm

Bla i boka

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Bidrag innen kundeverdi og marked:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv