Min side Kundeservice Bli medlem

Det samskapte merket

hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker

Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. Les mer

599,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager

Logg inn for å se din bonus

Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene.

Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.

Detaljer

Forlag
Cappelen Damm akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
223
ISBN
9788202367299
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2012
Format
24 x 17 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Det samskapte merket:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

God jul

May B. Langhelle
Innbundet 
363,- 399,-
 

Bål

Thomas Svardal
Innbundet 
390,- 429,-

Sapiens

Yuval Noah Harari
Innbundet 
409,- 449,-

Sopp

Anne Elisabeth Scheen
Innbundet 
409,- 449,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv