Forbrukeratferd
Asle Fagerstrøm ; Ragnhild Eg ; Magne Johannessen ; Nina Vogt
Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Les mer
- Vår pris
- 419,-
- Spar
- 60,-
Veil. pris: 479,-
(E-bok)
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Min side |
Bokklubb-app | Kindle
Veil. pris: 479,-
(E-bok)
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp
Min side |
Bokklubb-app | Kindle
Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis.
Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis.