Hvorfor kjøper vi?
om forbruk og reklame
Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Les mer
379,-
Paperback
Utsolgt
Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.
Detaljer
- Forlag
- Abstrakt
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 237
- ISBN
- 9788279351474
- Utgave
- 2. utg.
- Utgivelsesår
- 2004