Min side Kundeservice Bli medlem

Hvorfor kjøper vi?

om forbruk og reklame

Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Les mer

379,-
Paperback
Utsolgt
Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.

Detaljer

Forlag
Abstrakt
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
237
ISBN
9788279351474
Utgave
2. utg.
Utgivelsesår
2004

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Hvorfor kjøper vi?:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Hår

Cecilie Krogh
Innbundet 
318,- 349,-
 

Elvis

Kjetil Rolness
Paperback 
199,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv