Min side Kundeservice Bli medlem

Innholdsmarkedsføring

konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Denne boken er tilgjengelig i en gratis open access-utgave på noasp.no.

Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet. Les mer

339,-
Paperback
Produseres på bestilling

Logg inn for å se din bonus

Denne boken er tilgjengelig i en gratis open access-utgave på noasp.no.

Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet. Det legges stadig større vekt på å fremme bedriften, virksomheten eller organisasjonen gjennom godt medieinnhold.

Publisering i digitale medier er ikke lenger forbeholdt de profesjonelle mediebedriftene. Det vokser frem en ny industri med leverandører; alt fra bloggere til tradisjonelle mediehus utvikler nye reklameprodukter. Det handler derfor om juss og etikk, hva som faller inn under begrepet «reklame» og hva som ikke gjør det, det handler om den kommersielle ytringsfriheten og, ikke minst, om presseetikk.

Detaljer

Forlag
NOASP / Cappelen Damm akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
248
ISBN
9788202635787
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2019
Format
21 x 15 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Innholdsmarkedsføring:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv