Min side Kundeservice Bli medlem

Kultursponsing

Internasjonalt har sponsing vært i sterk vekst de siste tiårene. I Norge har halvparten av norske bedrifter sponset kulturlivet, og ca 70 prosent av profesjonelle kulturaktører har mottatt private sponsorpenger. Les mer

619,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Internasjonalt har sponsing vært i sterk vekst de siste tiårene. I Norge har halvparten av norske bedrifter sponset kulturlivet, og ca 70 prosent av profesjonelle kulturaktører har mottatt private sponsorpenger. Kultursponsing har definitivt kommet for å bli.

Denne boken tar for seg sponsorfeltet i Norge: Hvilke kulturformer foretrekker bedriftene å sponse? Hva er norske bedrifters motiver for å sponse kulturen? Hva er kulturlivets holdninger til sponsing? Boken setter søkelyset på markedsføringsaspektet ved sponsoraktivitetene: Hvordan bruker bedriftene sponsing som markedsføringsstrategi? Hvordan egner kulturlivet seg som sponsorobjekt? Hvordan kan bedriftene måle om de ønskede effektene er oppnådd? Hva er kulturlivets styrker og svakheter i et kultursamarbeid?
Boken retter seg mot alle som beskjeftiger seg med og interesserer seg for fenomenet kultursponsing; studenter, kultursjefer, produsenter, festivalarrangører, markedsførere, museumsledere og kunstnere.

Forord og innhold

Detaljer

Forlag
Gyldendal akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
236
ISBN
9788205315860
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2007
Format
24 x 17 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Kultursponsing:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

2070

Bjørn H. Samset
Innbundet 
363,- 399,-

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv