Min side Kundeservice Bli medlem

Kunderelasjoner

markedsføringens økonomiske ansvar

Bedriftens kundebase må betraktes som et reservoar for fremtidig kontantstrømmer som skal forvaltes.
Ved å lese denne boken vil du ikke bare øke din forståelse for hvordan du skal forvalte kundebasen, du vil også bli introdusert for metoder som vil hjelpe deg å måle avkastningen på bedriftens markedsføringsarbeid. Les mer

399,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Bedriftens kundebase må betraktes som et reservoar for fremtidig kontantstrømmer som skal forvaltes.
Ved å lese denne boken vil du ikke bare øke din forståelse for hvordan du skal forvalte kundebasen, du vil også bli introdusert for metoder som vil hjelpe deg å måle avkastningen på bedriftens markedsføringsarbeid. På den måten vil markedsføringsavdelingen kunne innta en ny rolle som ansvarlig for bedriftens inntekter.

Boken består av tre deler:

Del I: Markedsførings nye mandat
Del II: Hvordan forstå kunderelasjoner bedre
Del III: Hvordan styre kundebasens verdi

Boken henvender seg til studenter på høyskole- og universitetsnivå, som ønsker en dypere forståelse av markedsføringens nye mandat, og hvordan funksjonen kan gjøres økonomisk ansvarlig. Boken vil kunne fungere som selvstendig eller supplerende litteratur innen områder som for eksempel introduksjon til markedsføring, merkevareledelse, strategisk markedsføring, relasjonsmarkedsføring, markedsføring av tjenester eller markedsorient ledelse.

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
194
ISBN
9788215008233
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2006
Format
23 x 15 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Kunderelasjoner:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Livet

Keith Richards
Innbundet 
363,- 399,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv