Min side Kundeservice Bli medlem

Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag

Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods». Les mer

399,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods».
Denne boken dekker alle de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Boken er i første rekke skrevet for studenter som enten tar et kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men mye takket være forfatternes utstrakte bruk av praktisk eksempler, vil boken også være et funn for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid.

Detaljer

Forlag
Universitetsforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
189
ISBN
9788215010007
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2008
Originaltittel
Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
Format
24 x 17 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Skriv

Tove Pettersen
Paperback 
409,-
 

LMR

Odd Nordhaug
Innbundet 
499,-
 

Veivalg

Jan Christophersen
Innbundet 
390,- 429,-
 

Evig din

Elizabeth Gilbert
Innbundet 
363,- 399,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv