Leksjoner i markedsvitenskap
Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Les mer
445,-
Paperback
Utsolgt
Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.
Detaljer
- Forlag
- Abstrakt
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 355
- ISBN
- 9788279352969
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2010
- Format
- 23 x 16 cm