Leksjoner i markedsvitenskap
Runar Døving (Redaktør) ; Göran Svensson (Redaktør)
Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder
med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Les mer
- Vår pris
- 445,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager
Kjøp NÅ - få 22 bonuskroner!
Vår pris:
445,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager
Kjøp NÅ - få 22 bonuskroner!
Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder
med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging
og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens
historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.