Meny

Leksjoner i markedsvitenskap

Runar Døving (Redaktør) ; Göran Svensson (Redaktør)

Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Les mer
Vår pris
445,-

(Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager

  Kjøp NÅ - få 22 bonuskroner!

Vår pris: 445,-

(Paperback) Fri frakt!
Leveringstid: Sendes innen 3 virkedager

  Kjøp NÅ - få 22 bonuskroner!

Om boka

Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.

Fakta