Min side Kundeservice Bli medlem

Markedsføring, organisasjon og ledelse

Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern styring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Les mer

739,-
Paperback
Ventes til lager 30.07.2024

Logg inn for å se din bonus

Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern styring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter; hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Denne utgaven er oppdatert i forhold til nye læreplaner og den generelle utviklingen innen digitalisering og bærekraft. Frode Hjertnes underviser i LØM-emnet ved Fagskulen Vestland.

Detaljer

Forlag
Fagbokforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
ISBN
9788245048681
Utgave
4. utg.
Utgivelsesår
2024
Originaltittel
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
Serie
LØM-faget
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-fagene

Bla i boka

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Markedsføring, organisasjon og ledelse:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv