Markedsføring på 1-2-3
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Les mer
259,-
Paperback
Sendes innen 3 virkedager
Logg inn for å se din bonus
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Detaljer
- Forlag
- Cappelen Damm akademisk
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 155
- ISBN
- 9788202738433
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2022
- Format
- 21 x 15 cm
- Serie
-
Pensum på 1-2-3