Markedsføringsboka
Lena Mossberg ; Malin Sundström ; Björn Wallin (Illustratør) ; Inger Sverreson Holmes (Oversetter) ; Lisa Vesterås (Oversetter)
Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin
form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig, ofte ved å benytte nordiske eksempler. Les mer
- Vår pris
- 699,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid:
Sendes innen 3 virkedager
Paperback
Legg i
Paperback
Legg i
Vår pris:
699,-
(Paperback)
Fri frakt!
Leveringstid:
Sendes innen 3 virkedager
Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin
form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig,
ofte ved å benytte nordiske eksempler.
Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler.
I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag - og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet.
Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver.Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011).
Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler.
I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag - og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet.
Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver.Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011).
- FAKTA
-
Utgitt:
2013
Forlag: Cappelen Damm akademisk
Innbinding: Paperback
Språk: Norsk Bokmål
Sider: 368
ISBN: 9788202399269
Utgave: 1. utg.
Format: 25 x 18 cm
- KATEGORIER:
- VURDERING
-
Gi vurdering
Les vurderinger