Markedsføringsledelse

LØM
Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransefaktorene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk, etiske vurderinger og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Boka avsluttes med et eksempel på en markedsplan. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver. Les mer
739,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransefaktorene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk, etiske vurderinger og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Boka avsluttes med et eksempel på en markedsplan. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver.

Denne utgaven er oppdatert i forhold til nye fagplaner samt i forhold til endringer innen digitalisering og bærekraft.

Læreverket er spesielt godt egnet for fagskolen både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen.

Mette Holan arbeider ved Trøndelag høyere yrkesfagskole.

Detaljer

Forlag
Fagbokforlaget
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
319
ISBN
9788245048704
Utgave
4. utg.
Utgivelsesår
2024
Originaltittel
Markedsføringsledelse
Format
26 x 20 cm
Serie
LØM-faget
Ledelsesfag

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Markedsføringsledelse:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også

Herman

Herman Flesvig
Innbundet 
349,-
Bonus

Utveg

Erling A. Westgaard Flote
Innbundet 
329,-
Bonus
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv