Merkevarebygging for administrerende direktører
hvorfor mentale markedsandeler er nøkkelen til varig lønnsomhet
Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet. Les mer
334,-
367,- Spar: 33,-
Innbundet
Sendes innen 3 virkedager
Logg inn for å se din bonus
Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet.
Detaljer
- Forlag
- Abstrakt
- Innbinding
- Innbundet
- Språk
- Norsk Bokmål
- Sider
- 104
- ISBN
- 9788279351368
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2003
- Format
- 25 x 21 cm