Min side Kundeservice Bli medlem

Merkevarebygging for administrerende direktører

hvorfor mentale markedsandeler er nøkkelen til varig lønnsomhet

Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet. Les mer

334,-

367,- Spar: 33,-

Innbundet
Sendes innen 3 virkedager

Logg inn for å se din bonus

Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet.

Detaljer

Forlag
Abstrakt
Innbinding
Innbundet
Språk
Norsk Bokmål
Sider
104
ISBN
9788279351368
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2003
Format
25 x 21 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Merkevarebygging for administrerende direktører:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv