Ord og begreper i markedsføring
engelsk-norsk og norsk-engelsk
Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Les mer
279,-
Paperback
Utsolgt
Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Derfor har hvert begrep mange henvisninger til beslektede ord og uttrykk der dette er naturlig og hensiktsmessig. I boken forklares hvert ord på engelsk og norsk ved siden av hverandre. I første del av boken er begrepene alfabetisert etter engelske begrep, i andre del etter norske begrep. Halvor Gaarder er siviløkonom fra St. Gallen, Sveits, og har arbeidet med markedsføring i nasjonale og internasjonale miljøer i en årrekke og har de siste 15 årene vært tilknyttet Høyskolen i Lillehammer som høyskolelektor.
Detaljer
- Forlag
- Fagbokforlaget
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Norsk Bokmål Engelsk Flerspråklig
- Sider
- 264
- ISBN
- 9788245007183
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2009
- Format
- 22 x 16 cm