Ord og begreper i markedsføring
engelsk-norsk og norsk-engelsk
Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere
å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Les mer
- Vår pris
- 279,-
(Paperback)
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Kjøp NÅ - få 14 bonuskroner!
Vår pris:
279,-
(Paperback)
Leveringstid: Sendes innen 3 - 10 dager
Kjøp NÅ - få 14 bonuskroner!
Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere
å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Derfor har hvert begrep mange
henvisninger til beslektede ord og uttrykk der dette er naturlig og hensiktsmessig. I boken forklares hvert ord på engelsk
og norsk ved siden av hverandre. I første del av boken er begrepene alfabetisert etter engelske begrep, i andre del etter
norske begrep. Halvor Gaarder er siviløkonom fra St. Gallen, Sveits, og har arbeidet med markedsføring i nasjonale og internasjonale
miljøer i en årrekke og har de siste 15 årene vært tilknyttet Høyskolen i Lillehammer som høyskolelektor.