Min side Kundeservice Bli medlem

Serviceledelse

planlegging og styring av sannhetens øyeblikk

Markedsføring av tjenester: service som konkurransefortrinn Når omlag 80 prosent av bruttonasjonalproduktet kommer fra tjenesteytende virksomheter er det et stort behov for en bok som diskuterer ledelse av slike virksomheter. Les mer

539,-
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Markedsføring av tjenester: service som konkurransefortrinn Når omlag 80 prosent av bruttonasjonalproduktet kommer fra tjenesteytende virksomheter er det et stort behov for en bok som diskuterer ledelse av slike virksomheter. Boka ser på markedsføring som et samspill mellom kunder, organisasjon og teknologi - et perspektiv de fleste kjenner seg igjen i.
Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.

Detaljer

Forlag
Gyldendal akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
332
ISBN
9788205352865
Utgave
5. utg.
Utgivelsesår
2006
Format
24 x 17 cm

Les utdrag

Utdraget er hentet fra e-bok-utgaven. Åpne utdrag her

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Serviceledelse:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Team

Kjell B. Hjertø
Paperback 
689,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv