Min side Kundeservice Bli medlem

Turisme

destinasjonsutvikling

Destinasjoner, eller reisemål, er steder, regioner og land vi reiser til som turister. Noen er store byer, andre er små steder eller bare et lite punkt på kartet.

Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Les mer

499,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Destinasjoner, eller reisemål, er steder, regioner og land vi reiser til som turister. Noen er store byer, andre er små steder eller bare et lite punkt på kartet.

Noen destinasjoner er steder å nyte, andre er steder å ha vært. Noen destinasjoner er områder å utforske, andre er arenaer for å utforske seg selv. På noen destinasjoner vil vi helst være aleine, andre drar vi til for å møte mennesker.

Destinasjonene er hva lokalbefolkningen, reiselivsnæringen og de besøkende gjør dem til. Destinasjonsutvikling handler derfor om svært mye. I denne boka er blikket vendt mot reisemål som Oslo, Fjellheimen, Lofoten og Alta, og berører temaer som spenner fra regional utvikling til mcdonaldisering.

Forfatterne er samfunnsforskere som alle over lang tid har bidratt med analyser av norsk reiseliv. Boka gir innblikk i en tematikk som er sentral både for studenter, aktører i næringslivet og forskningsverdenen.

Detaljer

Forlag
Gyldendal akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Norsk Bokmål
Sider
281
ISBN
9788205460508
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2015
Format
24 x 16 cm

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Turisme:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Bål

Thomas Svardal
Innbundet 
390,- 429,-

Torsk

Frank A. Jenssen
Innbundet 
363,- 399,-
 

EØS-rett

Halvard Haukeland Fredriksen
Innbundet 
739,-
 

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv