Velg blant 2,6 millioner titler

Retur

Kan jeg returnere deler av pakken jeg har mottatt?
Ta kontakt med vårt kundesenter på DIN SIDE eller på tlf. 02240 kl. 09.00 - 15.00.

Varen er skadet, hva gjør jeg?
Ta kontakt med vårt kundesenter på DIN SIDE eller på tlf. 02240 kl. 09.00 - 15.00.

Hvorfor har jeg fått portoregning fra Posten?
Ifølge lov om angrerett kan du returnere uleste/ubeskadigede artikler innen 14 dager etter mottak. Du må selv betale returportoen, og artikkelen må returneres i originalemballasje.

Etter nye regler fra 1.1.2002 sender Posten regning til deg dersom du ikke har frankert pakker eller brev. Dette er portoutgifter som Posten krever betalt for, og sendes ikke ut fra oss. Har du spørsmål angående dette, vennligst ta kontakt med Posten (tlf. 810 00 710 eller e-post: kundeservice@posten.no).

Hva gjør jeg hvis jeg ikke ønsker å beholde varen?
I henhold til angrerettloven kan du returnere varen innen 14 dager etter mottak dersom du ikke ønsker den. Du må returnere den ubrukt, med faktura og i originalemballasje. Du må selv betale returporto. Husk å fylle ut og returnere angrerettsskjemaet som følger med pakken.

OBS: Det er ikke angre- eller returrett på nedlastbare produkter.