Min side Kundeservice Bli medlem

Diagnoser og læring

Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår.
Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon. Les mer

259,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår.
Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon.

Denne tittelen selges kun enkeltvis.

Detaljer

Forlag
Gyldendal akademisk
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
67
ISBN
9788205502369
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2017
Originaltittel
Diagnoser og læring
Format
20 x 20 cm
Serie
Dette vet vi om

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på Diagnoser og læring:

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv