En inkluderende skole?
«[...] «Boken anbefales på det varmeste for alle som er opptatt av inkludering i praksis. Kapitlene om forskningsmetode har masterstudenter som definert målgruppe og gir etter denne leserens oppfatning en god innføring. Det er imidlertid ikke nødvendig å gå i dybden på forskningsmetodikken for å få et svært godt utbytte av boken».»
Johannes Drabløs, Bedre Skole
Logg inn for å se din bonus
Detaljer
- Forlag
- Cappelen Damm akademisk
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål
- Sider
- 179
- ISBN
- 9788202425319
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2013
- Originaltittel
- En inkluderende skole?
- Format
- 24 x 17 cm
Anmeldelser
«[...] «Boken anbefales på det varmeste for alle som er opptatt av inkludering i praksis. Kapitlene om forskningsmetode har masterstudenter som definert målgruppe og gir etter denne leserens oppfatning en god innføring. Det er imidlertid ikke nødvendig å gå i dybden på forskningsmetodikken for å få et svært godt utbytte av boken».»
Johannes Drabløs, Bedre Skole