Min side Kundeservice Bli medlem

Kristen med god grunn

om sannhet i en tid fylt av tvil

Forfatteren henvender seg til alle som brytes med de grunnleggende livsspørsmålene, til den kristne som sliter med tvil. Boken belyser noen av de viktigste argumentene for kristen tro, men tar også opp de klassiske innvendinger som spørsmålet om Gud og det onde, vitenskap og tro, Bibelens troverdighet og Jesu krav på å være enestående i historien. Les mer

99,-
E-bok
Tilgjengelig umiddelbart etter kjøp

Logg inn for å se din bonus

Forfatteren henvender seg til alle som brytes med de grunnleggende livsspørsmålene, til den kristne som sliter med tvil. Boken belyser noen av de viktigste argumentene for kristen tro, men tar også opp de klassiske innvendinger som spørsmålet om Gud og det onde, vitenskap og tro, Bibelens troverdighet og Jesu krav på å være enestående i historien. Boken gir en bibelsk grunn for apologetikk. Stefan Gustavsson er direktør for «Apologia - Centrum för kristen apologetik» og en velkjent foreleser og forfatter.

Detaljer

Forlag
Veritas forlag
Språk
Norsk Bokmål
ISBN
9788283850345
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2021
Originaltittel
Kristen på goda grunder

Les utdrag

Åpne utdrag her

Medlemmers vurdering

T
Timoteus – 11.07.2007

– Stefan Gustavsson har lenge jobba i den svenske lagsrørsla. Denne boka omhandlar apologetikk, dvs. trusforsvar. Stefan Gustavsson ynskjer å vise at det fint går an å vere kristen med fornuft og intellekt i god behold. Gustavsson går gjennom ei rekke viktige tema, fyrst tru og viten, der han på ein god måte syner at alle trusposisjonar byggjer på livssyn. Dinest drøftar Gustavsson universet og dettes eksistens. Han meiner å påvise at det er mest sannsynleg at det står ein Gud bak. Eg har litt vanskar med å fylgje argumentasjonen som seier at universet ikkje kan vere sjølveksisterande, men elles er det mange andre gode og - etter mi meining - vektige argument her. Vidare drøftar forfattaren Jesu sjølvoppfatning, Bibelens truverd, det vondes problem etc. Alt gjer han på ein ryddig og god måte, med mange gode argument. Det kan innvendast at han tek litt for lett på ein god del motargument. Spesielt skulle eg ynskjer han ville drøfte meir inngåande forholdet mellom kirsten skapartru og evolusjonsteori. Men likevel: Dette er ei solid og bra bok. Anbefalast til alle tenkande kristne, samt folk som ynskjer å vite om kristendom står si intellektuelle prøve som eit truverdig livssyn.

H
Hallvard – 03.01.2006

– Denne boka er skrive av Stefan Gustavsson, som er generalsekretær i Credo i Sverige, ein kristen studentorganisasjon. Boka tek sikte på å forsvare den kristne trua - og det gjer ho også, på ein rimeleg offensiv måte. Gustavssong drøftar mange ulike tema, som t. d. forholdet mellom tru og viten, om Jesu oppstode er historisk truverdig, om dei ulike religionane, om Jesu særstilling osb.
Gustavsson gjer ein god jobb, og her vil kristne finne mange gode argument og moment som ein kan ta med i samtale med annleis truande. Eg hadde elles gjerne sett at kapittelet om tru og vitskap hadde vore ein del lengre. Gustavsson touchar innom viktige problemstillingar, t. d. i forhold til evolusjon og verda sitt opphav, men han her kunne han gjerne gått djupare.
Elles skal det seiast at det verkar som om Gustavsson står i ein thomistisk - og amerikansk - teologisk tradisjon. Han har rimeleg tiltru til at fornufta kan "peike ut" kristendom som det rette svaret. Men eg undrast på om han ikkje blir FOR optimistisk her og der, noko som kan slå attende. Men alt i alt er dette ei god bok som kristne (og ikkje-kristne) vil ha utbyte av å lese.

E
Eniel – 11.05.2005

– Mange kristne havner i forsvarsposisjon og vet ikke hva de skal si når folk stiller spørsmål ved troen deres. Går det faktisk an å forsvare sin tro på Jesus? Tittelen sier det meste, det går faktisk fint an å være kristen og samtidig vise til gode grunner for det. Stefan Gustavsson er en av Nordens fremste apologeter (forsvarere av kristen tro) og viser i denne boken en overflod av argumenter for å tro på Jesus. Han svarer også på de vanligste innvendingene mot kristen tro. Kristendommen blir sammenlignet med andre livssyn, og det viser seg at kristendommen faktisk holder mål mye bedre enn andre religioner og livssyn. Denne boken er til stor hjelp for kristne som er usikre på sin tros grunnlag.

Oppdag mer

Bøker som ligner på Kristen med god grunn:

Se flere

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv