Inkludering og utvikling
Sigrun Karin Ertesvåg (Redaktør) Helene Eng (Redaktør) Ivar Frønes (Redaktør) John Kjøbli (Redaktør)
Systematisk arbeid for å førebygge negativ psykososial utvikling er sentralt for utvikling av gode læringsmiljø i barnehage og skule. Så enkelt, så vanskeleg.
Val av tiltak og intervensjonar har tradisjonelt vore prega meir av pedagogiske moteretningar enn av forskingsbasert kunnskap om kva som gir resultata ein ynskjer.
Les mer
Logg inn for å se din bonus
Val av tiltak og intervensjonar har tradisjonelt vore prega meir av pedagogiske moteretningar enn av forskingsbasert kunnskap om kva som gir resultata ein ynskjer. Boka tar for seg kriterium som ligg til grunn for at intervensjonar har dokumentert effekt, drøftar ulike intervensjonar som har vist dokumentert effekt og vurderer andre intervensjonar i barnehagar og skular i høve til kriteria for dokumentasjon. Boka gir forskingsbasert grunnlag for å velje tilnærmingar som kan styrke læringsmiljøet i barnehagar og skular.
Inkludering og utvikling - førebyggande intervensjonar i barnehage og skulerettar seg mot studentar på masterutdanningar i pedagogikk, spesialpedagogikk, psykologi, barnevern og liknande, studentar på vidareutdanning og forskarar innan same fagområda. I tillegg vil tilsette i PPT, skuleleiarar, lærarar og skuleadministrative tilsette lokalt, regionalt og nasjonalt nivå ha nytte av boka.
Detaljer
- Forlag
- Gyldendal akademisk
- Innbinding
- Paperback
- Språk
- Bokmål Nynorsk
- Sider
- 175
- ISBN
- 9788205491854
- Utgave
- 1. utg.
- Utgivelsesår
- 2016
- Originaltittel
- Inkludering og utvikling
- Format
- 22 x 16 cm
- Serie
-
Intervensjoner barn og unge