Min side Kundeservice Bli medlem Slik virker medlemskapet

De uferdige utdanningsreformer og Fagfornyelsen (LK20)

om det som var, det som er, og det som ennå ikke er til

Bokas innhold får fram at den nåværende reformen om Fagfornyelsen (LK20) utvikles i spenningsforholdet mellom «det som var», «det som er», og «det som ennå ikke er til». Det gjør det viktig å se Fagfornyelsen (LK20) i lys av tidligere utdanningsreformer.

Les mer
519,-
Paperback
Sendes innen 1 virkedag

Logg inn for å se din bonus

Bokas innhold får fram at den nåværende reformen om Fagfornyelsen (LK20) utvikles i spenningsforholdet mellom «det som var», «det som er», og «det som ennå ikke er til». Det gjør det viktig å se Fagfornyelsen (LK20) i lys av tidligere utdanningsreformer. Boka retter i særlig grad oppmerksomheten mot utviklingen av en skole for alle. Temaene i boka er om verdier, inkludering, tilpasset opplæring, spesialundervisning, utdanningsledelse, lærerrollen, rollen som lærerspesialist og skolen som lærende organisasjon. En rekke av de forskningsarbeidene forfatterne har gjennomført er med i boka, samtidig viser teksten i stor grad til andre relevante norske og internasjonale studier. Utdanningsreformene med Fagfornyelsen (LK20) blir ikke bare beskrevet, men også vurdert med kritiske momenter.

Detaljer

Forlag
Gyldendal
Innbinding
Paperback
Språk
Bokmål
Sider
286
ISBN
9788205542884
Utgave
1. utg.
Utgivelsesår
2021
Originaltittel
De uferdige utdanningsreformer og Fagfornyelsen (LK20)
Format
22 x 16 cm

Bla i boka

Medlemmers vurdering

Oppdag mer

Bøker som ligner på De uferdige utdanningsreformer og Fagfornyelsen (LK20):

Se flere

De som kjøpte denne kjøpte også:

Logg inn

Ikke medlem ennå? Registrer deg her

Glemt medlemsnummer/passord?

Handlekurv